Doskonałe narzędzie sprzedażowe dla witryn typu e-commerce jest kampania produktowa. Kluczowe do osiągnięcia sukcesu jest jednak dobranie odpowiedniej strategii, aby możliwe było skuteczne konkurowanie z nieraz dziesiątkami konkurentów w branży. Warto tu zwrócić uwagę na kilka kwestii. Przede wszystkim istotne jest dobranie odpowiedniego budżetu do promowanego asortymentu. Jeśli z różnych powodów budżet jest ograniczony i nie wystarcza na promowanie wszystkich produktów, koniecznie należy ograniczyć ich liczbę w kampanii. Najlepiej do poziomu, który zapewni udział w wyświetleniach reklam na poziomie 80-90%. To da nam gwarancję, że dotrzemy z naszą propozycją do niemal każdej osoby poszukującej danego produktu.

Kolejna kwestia to odpowiedni model atrybucji. Najlepiej sprawdzi się tu model oparty na danych (data-driven), aczkolwiek nie zawsze będzie możliwość ustawienia go w ten sposób (niezbędna jest tu odpowiednia liczba konwersji na koncie). Zdecydowanie jednak zalecamy korzystanie z niego, jeśli tylko taka możliwość się pojawi, gdyż pomaga on algorytmom Google we właściwej analizie i dostosowywaniu stawek za kliknięcia w czasie rzeczywistym.

Jesteśmy zespołem kreatywnych osobowości z ponad 5-letnim doświadczeniem. Strony i sklepy internetowe, platformy dedykowane, branding, aplikacje mobilne itp. W tym jesteśmy najlepsi!