1. Realizacja Zamówień

  1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia).
  2. W trakcie realizacji Zamówienia Kupujący otrzymuje wiadomości e-mail z informacją potwierdzającą złożenie zamówienia.
  3. W momencie wysyłki Zamówienia ze Sklepu do Kupującego – system wysyła wiadomość e-mail zawierającą informacje o numerze przesyłki, pozwalającą na jej śledzenie na stronie przewoźnika.
  4. Przeciętny czas realizacji Zamówienia do Polski jest zależny od wybranego produktu oraz wybranej opcji realizacji zamówienia.
  5. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem współpracujących firm kurierskich: UPS, DHL, DPD, TNT lub GLS w zależności od rodzaju zamówionego produktu, rozmiaru przesyłki, kraju produkcji, itp.
  6. Przesyłki dostarczane są w standardowych godzinach pracy firmy kurierskiej.
  7. Sprzedawca nie może określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia Towaru.
  8. W sytuacji, gdy kurier nie zastanie Kupującego w miejscu wskazanym, jako adres dostawy, pozostawia informację o próbie dostarczenia Towaru w postaci awizo z informacją, gdzie można odebrać przesyłkę lub z informacją o kolejnej próbie doręczenia.
  9. Dokumentem sprzedaży jest faktura, którą Kupujący otrzymuje po odebraniu przesyłki na adres email.

2. Sprawdzenie przesyłki przez Kupującego

Odbierając dostarczony przez kuriera Towar, Kupujący zobowiązany jest zbadać przesyłkę. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki, należy niezwłocznie powiadomić o tym Dział Obsługi Klienta Sprzedaży, wysyłając e-mail pod adres: hello@helloprint.pl i sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

3. Odstąpienie od umowy („Zwrot Towaru)

  1. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy kupna Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia pod adres e-mail: kontakt@lodzhub.pl zawierającego informację o odstąpieniu od umowy wraz z danymi niezbędnymi do zarejestrowania tego w systemie Sprzedawcy tj.: imienia i nazwiska Kupującego oraz numeru zamówienia.
  2. W razie odstąpienia Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany Produkt powinien być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz z przyczepionymi metkami, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń i bezpieczną przesyłkę w trakcie transportu.
  3. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  4. Konsument, który odstąpił od umowy wysyła Towar do Sprzedawcy na koszt konsumenta.
  5. Kwota zapłacona za Towar przez Konsumenta przy zakupie Towaru zostanie zwrócona przez Sprzedawcę w terminie do 21 dni od dnia otrzymania zwracanego Towaru przez Sprzedawcę, w takiej formie – w jakiej została uiszczona. W przypadku odstąpienia od Umowy, w której zamówienie zostało wysłane z opcją płatności przy odbiorze, zwrot kwoty następuje za pomocą przelewu bankowego. W takiej sytuacji, Konsument jest zobowiązany do podania Sprzedawcy danych bankowych niezbędnych do zrealizowania przelewu, tj.: nazwy banku, numeru konta bankowego oraz numeru SWIFT banku.