Skip to main content

Pozycjonowanie nie przynosi natychmiastowych efektów – wynika to ze specyfiki tej formy promowania strony w sieci oraz sposobu działania. Dostosowanie niezoptymalizowanej witryny do wymagań SEO wymaga dużo czasu, który musimy poświecić  na:

  1. optymalizację techniczną strony, czyli np. zmianę adresów URL, nagłówków H1, title oraz description dla wszystkich podstron,
  2. rozbudowę witryny o nowe podstrony ofertowe,
  3. przygotowanie wartościowych treści, które będą przydatne dla użytkowników,
  4. zbudowanie profilu linkowego witryny – pozyskanie nowych linków do Twojej strony.

Zbudowanie wartościowej witryny jest czasochłonne, pierwsze efekty pozycjonowania, możesz zauważyć po:

  • 3-6 miesiącach w przypadku firmy lokalnej,
  • 3-6 miesiącach w mało konkurencyjnej branży,
  • 6 miesiącach w przypadku firmy ogólnopolskiej o mało rozbudowanej ofercie,
  • 2-8 miesiącach w niewielkim sklepie internetowym,
  • 6-9 miesiącach w sklepie internetowym z rozbudowaną ofertą.

Dopiero po tym okresie nastąpi zwiększenie widoczności i ruchu na twojej stronie www, co oznacza, że musisz uzbroić się w cierpliwość.

5/5 - (1 vote)
Mateusz Mieszalski

Mateusz Mieszalski

Pracuję jako dyrektor ds. e-marketingu: prowadzę szkolenia z reklamy na Facebooku, Google, komunikacji w social media. Mam również własną agencję interaktywną Codeasy. Wraz z zespołem planuję i realizuję kampanie, które sprzedają.