Projekt ulotki

Oryginalny i czytelny projekt ulotki pomoże Ci w prosty sposób przekazać podstawowe informacje na temat Twojej firmy lub organizowanego wydarzenia.

Ulotki

Ulotki reklamowe są jedną z bardziej rozpowszechnionych form reklamy bezpośredniej, która towarzyszy nam od lat. Przygotujemy dla Ciebie projekt ulotki reklamowej, o wysokim standardzie i szybkim czasie realizacji. Nasi graficy stworzą unikalną ulotkę reklamową dostosowana do najnowszych standardów projektowych, z zachowaniem Twoich oczekiwań.

Ulotki stanowić doskonałą reklamę i wizytówkę firmy. Dzięki nim poinformujesz o nadchodzących wydarzeniach czy promocjach, przedstawisz menu lub aktualną ofertę czy też udzielisz zniżek. Z pewnością należy pamiętać o tym, aby ulotka była estetyczna i przyciągała wzorki, ale również przedstawiała korzyści dla klienta. Potencjał reklamowy ulotek jest ogromny i to od ciebie zależy, jak go wykorzystasz.

Studio Graficzne Łódź
Studio Graficzne Łódź

Potrzebujesz wycenę ?

Wypełnij krótki formularz zamówienia. Umieść w nim wszelkie niezbędne informacje, jakie chcesz nam przekazać. Dane te będą nam potrzebne, abyśmy wiedzieli, czego potrzebujesz.

Wypełnij brief

Sprawna realizacja

Dzięki uzyskaniu szczegółowych informacji za pomocą briefu, przygotowujemy projekt ulotki.

Pozostajemy w kontakcie

Do zleconego projektu ulotki podchodzimy indywidualnie. Tworzymy z pomysłem!

Wydrukujemy twoją ulotkę

Projekt ulotki wydrukujesz w naszej Łódzkiej Drukarni z bezpłatną dostawą.

Jak przygotować dobry projekt ulotki?

Dobry projekt ulotki reklamowej zaczyna się już na etapie pomysłu. Najpierw odpowiedz sobie na pytanie co chcesz osiągnąć drukując ulotkę? Ominięcie tego etapu powoduje to, że wiele ulotek przedstawia ofertę firmy w sposób nieczytelny, niezrozumiały dla odbiorcy. Klient często zadaje sobie pytanie: Co autor miał na myśli? Jeśli przygotowałeś taką właśnie ulotkę, może to być wynikiem braku pomysłu, a nawet, co gorsza, nie określeniem celu jaki chcesz osiągnąć po wydaniu ulotki. Wykorzystanie nawet najbardziej wyrafinowanych technik graficznych, zdjęć, tekstów i rodzaju papieru nie załatwi problemu jaki powstał z powodu braku koncepcji (pomysłu)

Wykorzystaj powierzchnię ulotki w racjonalny sposób. Zadbaj o odpowiednie odległości między obiektami. Stosuj zasadę umiaru w dokładaniu kolejnych elementów do projektu. Lepiej pozostawić projekt czytelnym niż wymieszać w nim Twoją ofertę, historię Twojej Firmy i przepis na Twoje ulubione placki ziemniaczane. Raczej nie zwiększy to czytelności. Chyba, że chodzi o ulotkę kulinarną typu: „Jak zrobić placki ziemniaczane w 3 krokach” Układając obiekty staraj się nie umieszczać tekstu lub innych ważnych elementów w pobliżu krawędzi. Nie dość, że wygląda to nieestetycznie to jeszcze może w skrajnych przypadkach zostać przycięte na gilotynie w jednym z ostatnich etapów produkcji w drukarni.

Lubisz nas? Poleć znajomym nasze usługi.