Projekt wizytówki

Dobra wizytówka jest jak dopasowany krawat: nie uczyni Cię lepszym człowiekiem, ale przysporzy Ci szacunku.

Wizytówki

Wizytówka jest niewielkim, przenośnym narzędziem marketingowym. Jakość i inteligencja, jakie emanują z wizytówki przekazuje obraz zarówno posiadacza jak i firmy, dla której pracuje. Projektujemy wizytówki nieszablonowe. Analizujemy grupę odbiorców i dobieramy odpowiedni zakres treści. Dobieramy odpowiedni format oraz papier, a do tego czuwamy nad całym procesem wydruku.

Łódzka Drukarnia - Wizytówki
Łódzka Drukarnia

Potrzebujesz wycenę ?

Wypełnij krótki formularz zamówienia. Umieść w nim wszelkie niezbędne informacje, jakie chcesz nam przekazać. Dane te będą nam potrzebne, abyśmy wiedzieli, czego potrzebujesz.

Wypełnij brief

Sprawna realizacja

Dzięki uzyskaniu szczegółowych informacji za pomocą briefu, przygotowujemy projekt wizytówki.

Pozostajemy w kontakcie

Do każdego zleconego projektu podchodzimy indywidualnie. Tworzymy z pomysłem!

Wydrukujemy projekt wizytówki

Projekt wizytówki wydrukujesz w naszej Łódzkiej Drukarni z bezpłatną dostawą.

Projektowanie wizytówki – jak zrobić to dobrze?

Zanim zaczniesz szukać niebanalnego pomysłu na wizytówkę, zastanów się, jakie dane chcesz tam umieścić. Imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail, krótka informacja o Twoich usługach – to standard, którego oczekujemy po wizytówkach. Ale można wyjść poza tę standardową zawartość i umieścić na wizytówce na przykład swoje zdjęcie (dzięki temu ktoś, kto ją po jakimś czasie obejrzy, od razu Cię skojarzy), a także… miejsce na wpisanie, gdzie się poznaliście. To szczególnie przydatne, jeśli rozdajesz swoje wizytówki na konferencjach i spotkaniach branżowych. Wpisanie nazwy konkretnej konferencji podczas wręczania wizytówki nie zajmie wiele czasu, a drugiej osobie łatwiej będzie skojarzyć, kim jesteś i skąd się znacie, jeśli będzie miał to napisane.

Tu zaczyna się cała zabawa podczas przygotowywania kreatywnej wizytówki. Zanim znajdziesz pomysł na swoją wizytówkę, zastanów się, jaki masz cel. Chcesz pokazać, że jesteś pomysłowy, a Twoje pomysły są niebanalne? Postaw na oryginalny kształt czy zdobienia. Na przykład: reżyser może mieć wizytówkę w kształcie filmowego klapsa, piosenkarz czy dziennikarz radiowy w kształcie mikrofonu. W sieci znajdziesz wiele oryginalnych przykładów, jak choćby wizytówka prawnika od rozwodów, którą dzieli się na pół czy malutka wizytówka biura rachunkowego, które oferuje usługi dla małych firm.

Lubisz nas? Poleć znajomym nasze usługi.